הסדנאות

סדנה פנים-ארגונית למנהלים בנושא:

כלים ליצירת אסטרטגיות מבריקות

פיתוח אסטרטגיות בדרכים יצירתיות

טיפוח אינטואיציה אסטרטגית

בהנחיית: ד"ר דן הרמן

 

 

 

מי צריך אסטרטגיה מבריקה

 

אסטרטגיה היא הדרך שבה אתם מתכוונים להצליח כמו שאתם רוצים להצליח. אסטרטגיה היא הרעיון הפרקטי שמאפשר לכם להשיג יתרון ברור על המתחרים שלכם ולממש את מטרותיכם. 95% ממה שאתם עושים כמנהלים הוא ניהול טוב – לא אסטרטגיה. המתחרים שלכם עושים אותו הדבר. 5% שאתם עושים אחרת מהמתחרים שלכם כדי ליצור לעצמכם יתרון – זו אסטרטגיה.

 

אסטרטגיה מבריקה מאפשרת לכם ליצור מקורות הכנסה ורווח חדשים ובלתי צפויים, לצמוח ברמות לא שגרתיות, להשיג רווחיות הרבה מעבר למקובל בשוק שלכם, או - להיחלץ במהירות ממצב של מצוקה או סכנה ולהפוך את הקערה על פיה להצלחה חדשה. אסטרטגיה כזו היא יצירתית, מפתיעה ובהרבה מקרים גם "ממזרית".

 

הדרך להגיע לאסטרטגיות מבריקות, היא לא באמצעות ניתוח שכלתני אלא באמצעות "אינטואיציה אסטרטגית" ו- "חשיבה מחוללת". יש כלים ליצור אסטרטגיות כאלה באופן שיטתי - בהם עוסקת הסדנה הזו. הסדנה הזו היא מסע חוויתי ומפתיע שבמהלכו תגלו דרכים חדשות להסתכל על השוק שלכם, על התחרות, על עצמכם, על המוצרים והשירותים שלכם ועל הלקוחות שלכם. והעיקר: תצאו עם כיווני פעולה אסטרטגיים חדשים ומאוד ייתכן שגם מבריקים.

 

מטרות הסדנה

 

1.  רכישת כלים ותהליך שיטתי ליצירת אסטרטגיות מבריקות.

2.  פיתוח אפשרויות אסטרטגיות חדשות לחברה שיבנו יתרונות על מתחרים.

 

הסדנה מותאמת לכל חברה לפי מאפייניה, מצבה, המציאות בה היא פועלת ומטרותיה.

 

 

למי הסדנה מיועדת

 

הסדנה מיועדת להנהלות בחברות בסדר גודל בינוני וגדול או ביחידות עסקיות בחברות גדולות מאוד.

היא עוצבה עבור מנהלים שרגילים לעבוד יחד ושמעורבים בהחלטות חשובות ומכריעות בחיי החברה בה הם עובדים.

 

נושאים בהם הסדנה תעסוק

 

הסדנה תתמקד באתגרים ובמטרות הממשים של החברה.

 

היא תעסוק בנושאים כמו:

 

-  איתור ויצירת הזדמנויות חדשות ליצירת יתרון ולצמיחה.

-  פיתוח תרחישים לעתיד.

-  פיתוח דרכים יצירתיות להשיג מטרות מאתגרות.

-  "פיצוח" - הפקת רעיונות פורצי סטטוס קוו שבונים יתרונות.

-  בידול – יצירת ייחודיות לחברה ו/או למוצריה/שירותיה.

-  גיבוש הצעת ערך ייחודית.

-  פיתוח מודל עסק חדשני ומקורות הכנסה ורווח חדשים.

-  תובנות לגבי לקוחות ודרכים ליצור אצלם העדפה.

-  סינון רעיונות: הערכה מהירה מה יעבוד.

-  מרעיון לפתרון: פיתוח תכנית פעולה.

 

אופי הסדנה

 

הסדנה פעילה, אינטראקטיבית וחוויתית.

היא מורכבת מתרגילים מונחים, סימולציות ושיחות וכוללת שימוש באמצעים ויזואליים.

 

מתכונת הסדנה

 

הסדנה תמשך 6 שעות, 8 שעות או יומיים - לפי הסיכום בינינו.

היא תתקיים במיקום מתאים, מחוץ לסביבת העבודה הרגילה.

 

 

מעוניינים בסדנת כלים ליצירת אסטרטגיות מבריקות עבור ההנהלה שלכם?

 

פנו אלינו בטלפון 03-6436186 או במייל: brilliant@danherman.co.il

 

 

 

כמה מחוות הדעת על ד"ר דן הרמן

כמרצה וכמנחה סדנאות

 

"כשמרצה כל כך מבריק, רהוט ומרתק כמו ד"ר דן הרמן השאלה היחידה שאפשר לשאול היא: מתי אתה יכול לבוא שוב?"

סיגלית הורן-גלפרין, סמנכ"ל לשיווק, לפיתוח ולהדרכה, איגוד השיווק הישראלי

 

"מבין ההרצאות המצוינות הרבות שהיו לנו בכינוס הבינלאומי 'אינטרנט הונגריה' ההרצאה של ד"ר דן הרמן זכתה להצלחה יוצאת דופן."

צ'רמלי אקוס, מנכ"ל מדיה הונגריה, בודפשט, הונגריה

 

"ההרצאה של ד"ר דן הרמן בכינוס הבינלאומי לשיווק באיסטנבול היתה סוחפת, מרתקת ומהנה ביותר. הוא קיבל הערכות גבוהות מאוד ממשתתפי הכינוס"

דילק אלטונגנקלפ, סמנכ"ל לפיתוח, המרכז למנהלים, איסטנבול, טורקיה

 

"ד"ר דן הרמן הוא מרצה יוצא מהכלל, הוא ממש מהפנט את הקהל"

אדוין ז'ורין, מנהל הכנס השנתי לשיווק ומיתוג באופטיה, קרואטיה

 

"תודה דן על הרצאה פשוט מדהימה!"       

סופיה סטרומברג, מנכ"ל ברג, ביה"ס הגבוה לתקשורת, סטוקהולם, שבדיה

 

"ההרצאה של דן הרמן עוררה התפעלות רבה כיוון שהיתה בהירה, מקורית ומאתגרת"

ליאו ואן סיסטר, יו"ר איגוד השיווק, אמסטרדם, הולנד

 

"דן הרמן מספק פתרונות מידיים לאתגרים שהקהל מציג בפניו בזמן אמיתי וגם מספק כלים וידע שימושי"

נטליה אורדה, מנהלת הדרכה, ברנד אייד, קייב, אוקראינה

 

"ד"ר הרמן מנחה ברגישות רבה, בין השאר להבדלים בין תרבותיים, ביחס מכבד ובגמישות. הוא מומחה, יצירתי ויישומי בעת ובעונה אחת והוא מצטיין בתשובות מיידיות לבעיות עסקיות שמשתתפי הסדנה מציגים בפניו"

זלטינה קארובה, מנכ"ל Posishiner, סופיה, בולגריה

 

 

מעוניינים בסדנת כלים ליצירת אסטרטגיות מבריקות עבור ההנהלה שלכם?

 

פנו אלינו בטלפון 03-6436186 או במייל: brilliant@danherman.co.il