מאמרים אחרונים
Please reload

תגיות

איך מגיעים ללידים איכותיים באמצעות גוגל ופייסבוק

10.12.2017

 

לא. ממש לא. אפיון נכון של לקוחות היעד ומסרים שמעבירים הם הבטחה הם לא כל מה שאתם צריכים כדי להגיע ללידים מדויקים ובשלים באמצעות פרסום בגוגל ובפייסבוק.

 

לקוח שלנו, חברה יזמית בתחום הנדל"ן בשם לי מרשל מציעה למשקיעים מודל חדשני של השקעה משותפת עם היזם ששונה מאוד מכל מה שהם מכירים. פלח אחד של קהל היעד הוא אנשים שמתכוונים לרכוש דירה להשקעה בחו"ל... אם לא נעצור אותם בדרך.

 

כאשר אתם פונים לקהל יעד שאין לו עיניין  מלכתחילה במה שיש לכם לומר לו ואתם מתפרצים בעצם לתוך חייו ומנסים להדליק אותו על משהו כדאי לכם להשתמש בסוג של אסטרטגיה דיגיטלית שנקרא "מודל הפיתוי". יש לה כלים רבים ואחד מהם הוא שימוש במסר פרובוקטיבי שמתייחס למה למשהו שמעניין את קהל היעד שלכם גם אם הוא לא קשור למוצר שלכם. במקרה של הלקוח הזה אנחנו מטרגטים מחפשי מידע על דירות להשקעה בעולם והמסר שלנו אליהם הוא: "אל תקנו דירה להשקעה בחו"ל. יש לנו הצעה טובה יותר עבורכם".

 

תחשבו על שני בתי ספר שמציעים קורסים לנל"פ. שניהם צריכים לידים לקורס שמתחיל בקרוב. לכאורה אפיון קהל המטרה הוא זהה וגם המסרים די דומים. אבל אחד מהם, המכללה של קארין אביבי, מציע גם קליניקה לטיפולים ממוקדים וסדנאות שונות של צמיחה אישית והוא גם מכשיר מטפלים בנל"פ קליני.  והשני, הוא פשוט מכללה שמציעה קורסי פרקטישיונר ומאסטר בנל"פ. הראשון מעוניין בתלמידים שמעונינים באופן המשכי בפעילויות של צמיחה אישית ושיפור עצמי או אפילו בקריירה מקצועית בתחום לקשר ארוך טווח מעבר לקורס. השני, מעוניין לקצור ביקוש מיידי לקורס נל"פ ... וזהו.

 

אם קהל היעד שלכם נמצא אתכם בקשר מתמשך והוא מתעניין לאורך זמן בתחום המקצועי שלכם (למשל אנשי מקצוע) או מושקע רגשית בארגון שלכם או בדמות מפתח אצלכם (למשל מועדוני מעריצים או תנועות פוליטיות) כדאי לכם להשתמש בסוג של אסטרטגיה דיגיטלית שנקרא "מודל הקהילה". אחד הכלים הוא להביא את הלידים באופן המשכי באמצעות בלוג ופעילויות אחרות של תוכן עמוק למתקדמים וקבוצה סגורה והזדמנויות נוספות למפגש עם אנשים כמוהם.

 

לעומת זאת, כמו במקרה של בית הספר השני, אם קהל היעד שלכם קונה מוצרים כמו שלכם לעיתים רחוקות מאוד או  אפילו פעם בחיים והם מאוד מתעניינים בתחום שלכם רק לתקופה מוגבלת, כדאי לכם להשתמש בסוג של אסטרטגיה דיגיטלית שנקרא "מודל ההימצאות". המשימה: שימצאו אתכם בקלות. המודל כולל בין השאר פעילות קידום נמרצת בגוגל, פיזור תכנים לא עמוקים למתחילים ופרסום ליד תוצאות חיפוש של קורסי נל"פ.

 

שני בתי ספר באותו תחום. שתי שיחות מאוד שונות על הגעה ללידים מדויקים ובשלים. הטכנולוגיה היא לא העיקר בהגעה ללידים כאלה. האסטרטגיה היא העיקר.

 

המודלים שהזכרתי הם חלק מ- "שיטת הכפפה".  השיטה כולל חמישה מודלים אסטרטגיים שונים לשווק דיגיטלי. אתם מזהים את המודל המתאים לכם באמצעות כמה שאלות פשוטות ואז "שיטת הכפפה" מאפשרת לכם לדעת מראש ובודאות איזה אמצעים של שיווק דיגיטלי יהיו אפקטיביים לחברה שלכם ויביאו לכם תוצאות וגם איך להשתמש בהם. "שיטת הכפפה" היא כלי עזר מהפכני להחלטות אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי. כלי עזר למנהלים, ליועצים עסקיים ושיווקיים ולאנשי מקצוע בשיווק דיגיטלי לסוגיו. אם תשתמשו בשיטה השיווק שלכם יהפוך לממוקד, שיטתי ותכליתי. אתם תדעו בדיוק מה יעבוד בשביל החברה שלכם.

 

מידע בסיסי על שיטת הכפפה תמצאו במאמר שבקישור הזה.

 

_________________________________________

 

ד"ר דן הרמן הוא אסטרטגי עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות. הוא משלב אסטרטגיה עסקית, חדשנות, מיתוג, שיווק ופרסום – בתהליך אינטגרטיבי. הרקע המקצועי הייחודי שלו כולל תפקידי ניהול בכיר בחברות, ניהול במשרדי פרסום, עבודה עם חברות מיתוג, יזמות עסקית וייעוץ אסטרטגי לחברות בארץ ובעולם. ספריו ומאמריו בתחומי האסטרטגיה, המיתוג והשיווק ראו אור בישראל, ארה"ב, רוסיה, הודו ובמדינות אחרות.

 

חברת יתרונות תחרותיים בהנהגתו, היא חברה לייעוץ אסטרטגי ולשירותי שיווק שיש לה גם יכולות ביצוע מתקדמות בתחומי המיתוג, הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

רוצים לברר איך נוכל לעזור לכם להשיג את מטרותיכם?

בואו נדבר: 03-6436186, או- contact@itronot.com

Please reload