אודות

ד"ר דן הרמן הוא מומחה ליצירת בידול ועליונות תחרותית לחברות. ד"ר הרמן יועץ לחברות מקומיות ובינלאומיות בישראל ומחוצה לה. גישתו המקצועית משלבת אסטרטגיה עסקית-תחרותית, חדשנות, שיווק, מיתוג וניהול חווית לקוח – בתהליך אחד. הוא עומד בראש חברת יתרונות תחרותיים - ייעוץ אסטרטגי ושירותי שיווק וכמו כן הוא יזם ובעלים בחברות עסקיות.
 
עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, אומר עליו:
"דן הרמן משלב חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים".
 
במקביל לקריירת הייעוץ שלו הוא מרצה בכינוסים ובפורומים עסקיים ומקצועיים שונים ומנחה סמינרים וסדנאות בשיטותיו המקוריות - ברחבי העולם.
 
בעבר היה סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים ומשנה למנכ"ל בקבוצת דחף וכן כיהן בתפקידי ניהול בכיר במשרד הפרסום באומן-בר ובמשרדי פרסום, מחקר ומיתוג נוספים. הוא היה שותף במשרד הפרסום אליקים-הרמן.
 
ד"ר הרמן לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה. הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל ("המדריך לבוני מותגים", "יתרון לא הוגן") ובמדינות אחרות, ביניהם Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב- Amazon.com שם הוא מקבל ציון ממוצע של חמישה כוכבים. בתקופה זו הוא שוקד על השלמת ספרו החדש: "שיטת הכפפה - מודל לקבלת החלטות ניהול בשיווק דיגיטלי".
 
Rolf Dobelli הבעלים של getAbstract.com אשר מתמצתת מאות ספרי ניהול בשנה, בשפות שונות בכל העולם כותב עליו:
"הרמן הוא אסטרטג שיווקי עוצמתי ומטלטל. אנחנו חושבים שהשיטה שלו בעלת ערך מעשי רב ואנחנו ממליצים עליו לכל משווק".
 

 

ליצירת קשר ישיר עם ד"ר דן הרמן: dh@danherman.co.il