אסטרטגיות מבריקות - הספר

מדריך ליזמים ולמנהלים שאפתניים

ספרו החדש של ד"ר דן הרמן מיועד ליזמים ולמנהלים שאפתניים בלבד. הספר נכתב למי שרוצה להשיג צמיחה בסדרי גודל, רווחיות לא שגרתית בענף שלו ויתרון מובהק על מתחרים שמעורר התלהבות בקרב לקוחות. אם זה מה שאתם רוצים, אתם צריכם אסטרטגיה מבריקה. אסטרטגיה יצירתית, מפתיעה, ממזרית.

ד"ר הרמן צבר מוניטין בארץ וגם בעולם כאסטרטג יצירתי שממציא דרכים מקוריות להשיג תוצאות שנחשבות בלתי אפשריות. הוא עשה את זה שוב ושוב לאורך שנים רבות. בספר הזה, הוא מסביר איך. איך הוא עושה את זה ואיך גם אתם יכולים.

 

רוצים לדעת מתי? הירשמו לקבל עידכונים מהבלוג הזה. הקליקו כאן.

 

מה תמצאו בספר הזה

 

- הבחנה ברורה: מה אסטרטגיה ומה ניהול טוב (לא פחות חשוב).

- תובנות על אסטרטגיה שלא קראתם ולא שמעתם בשום מקום אחר.

- חמישה מודלים שונים מאוד של שיווק אפקטיבי שרק אחד מהם מתאים לחברה שלכם.

- פיצוח ה- DNA של אסטרטגיות מבריקות.

- שלושה סוגים שונים של כוונות ודרכי פעולה אסטרטגיים: איזה מהם מתאים לכם.

- פרקטית: איך יוצרים בידול לכל חברה בכל תחום ומשיגים יתרון על מתחרים.

- איך יוצרים אסטרטגיה שממציאה שוק חדש (אוקיאנוס כחול וכמה שיטות מעבר).

- איך יוצרים אסטרטגיה "לקחת את השוק" (Disruption).

- איך מפתחים ממזרות עסקית לגיטימית, גם אם לא נולדתם כאלה.

- מיתוג במציאות של היום: המימד הפסיכולוגי של אסטרטגיות מבריקות.

 

רוצים לקרוא את הספר לפני כולם? הירשמו לקבל עידכונים מהבלוג הזה. הקליקו כאן.